søndag den 22. januar 2017

#femparjanuarstrømper17

Lang #....

Jeg hoppede på en af de "ting" på instagram igen, ligesom #strik10 i 2016. Dengang handlede det om at få brugt af garnlageret, og måske burde jeg hoppe på sådan en igen 😉

Men, der er sokker på pinden, og det går derud af.

Første par blev til mig: Farven er mest rigtig på det venstre billede.



 2. par blev sørme også til mig:



3. par til gavekurven, str. 38:

Selvstribende, som jeg ikke kan huske hvor er fra, med en sort stribe i.

4. par til min datter Sannah str. 35:
Farven er mere mørkegrå, jeg ved ikke lige hvorfor kameraet drillede

Mørkegrå Arwetta Classic med en rest til striber.

Sidste par er på vej -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...