mandag den 30. januar 2017

A la Høstjakken, og alligevel...

Denne er kraftigt inspireret af Høstjakken, lad mig sige det sådan.


Den er også inspireret af mit garnlager.

Og så er den faktisk en meget varmere lys grønlig farve end på billedet.... svær at fange rigtigt.

En tråd uld fra Garngaragen.dk, og en tråd silkmohair fra Garnudsalg.dk. Silkmohairen skifter farve de sidste centimeter på ærmerne, og kroppen får også et skift. Lageret indeholdt mest af den lyse (desværre), men jeg synes alligevel jeg gerne ville have den mørke med.

Planen er, at jakken er til mig. Men det har jeg sagt før....

Denne er lidt lettere end de andre jeg har strikket, ikke helt så lodden og med perlestrik på forstykket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...