onsdag den 4. januar 2017

Hundestrik

Min veninde har fået et nyt familiemedlem, her er Molly:






Molly er en af de modeller, der er allergivenlige, dvs. hun ingen underpels har, og derfor siges at fælde mindre. Det har jeg ikke en dyt forstand på, men når Molly nu ikke har så meget pels, så fryser hun, det lille pus....

Derfor har jeg strikket en trøje til Molly. Opskriften fra Drops var noget shit, diagrammet passede ikke. Fordi den jo var noget anderledes i modellen end en normal trøje, endte jeg med at tegne hele diagrammet forfra i bar arrigskab.
Nu har jeg en helt fin opskrift 😉
Garnet er Karisma fra Drops, som anbefalet i opskriften.

Og Mollys mor er glad.

Molly var lettere paralyseret de første øjeblikke, men blev helt ok med den.

Jeg synes Molly er fin, både med og uden trøje 🐕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...