søndag den 8. januar 2017

Årets første større projekt: Jón.

Vores søn skal på sin første skitur, og synes det er ok, hvis jeg strikker en trøje til ham. Så glad jeg kan blive over at få lov - Han er 14 år, og i den alder ved de godt hvad de vil og ikke vil.

Cool.

Vi surfede lidt rundt på nettet, og fandt denne:

Billedresultat for istex jon

Jón fra Istex. Det er en islandsk sweater, og selvom han har sagt ja til at jeg kan strikke den i islandsk pladegarn, har jeg købt noget blødere. Jeg ser hellere at han bruger den, end den ligger i skabet fordi den "stikker".

Vejret er til strik, men om lidt går turen til Nytårsparade med Spejderne. Regner med det giver frisk luft og røde kinder!

Mere om Jón om et par dage, når jeg er godt igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...