mandag den 2. januar 2017

Farvel til 2016

2016 er et år, som i vores familie-saga, vil stå som et usædvanligt svært år.

Det var året, hvor jeg indtil den 22. december INGEN indkomst havde. Mere om det på sneglesporet.blogspot.dk. Heldigvis faldt det på plads, og det var en enorm lettelse, som nok i virkeligheden ikke helt er sunket ind endnu.

Det kan også ses på produktiviteten.

Jeg har strikket 60 små og store ting i 2016 + alt det er ikke er dokumenteret, eller endt i skammekrogen. Min strik er i sandheden det, der holder min stress på afstand.

Nu er vi på den anden side, og 2017 kan kun blive bedre. 

Rigtig godt nytår og tak fordi du læser med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...