onsdag den 4. januar 2017

Sokke-lokker....

Ha, ha, tosset ord.

Jeg, som ellers aldrig har gidet at strikke strømper, har nu stort set konstant de sidste 5-6 uger haft en sok på pinden. Takket være Helle, som sendte mig en idiotsikker vejledning til hæl uden huller.
Nu har jeg lige pludselig svært ved at passere strømpegarn der selv laver striber....
Det har jeg ellers altid syntes er lidt kikset. Derfor prakker jeg heller ikke min sjove smag på andre, men strikker til mig selv.
Jeg hopper ikke på hvad som helst, men følger du mig på instagram, har du set min undren over mig selv.

Måske er det et signal om, at der nu kommer mere farve på min tilværelse?

Puffen er for øvrigt min fødselsdagsgave fra Mor, farven er bare helt fantastisk!


Jeg strikker med magicloop, men kun en af gangen - er for doven til at have to snore igang af gangen.

Men neglelakken matcher 😍




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...