tirsdag den 9. oktober 2018

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim).

Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg strikkede Bølgegenseren til butikken sidste år, og det var mildest talt en elendig opskrift - og det er mit liv altså bare for kort til, sagde jeg.
Nu har jeg taget ordene i mig igen, og strikket denne:



Jeg er stadig ikke vild med opskriften, men den unge dame er glad og tilfreds, og den er taget i brug -



Fingenser:

Opskrift af Anett Opheim
Ændringer: Opskriften har et væsentligt bredere ærme.
Garn: 3 tråde Brushed Alpakka Silk fra Garnstudio købt i Netgarn.
Forbrug str. S/M til Sannah på 13 år (som blev ret lille, synes jeg) 225g (9 nøgler).

Tak for besøget!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...