onsdag den 21. oktober 2015

Kunsthåndværkermarked med strejf af jul -

Igen i år er der marked på Steiner Skolen i Skanderborg.

Jeg strikker på livet løs, og arbejder på opskrifter og strikkekits, for rent faktisk at have noget at sælge i år!

Her er lidt stemningsbilleder fra sidste år, det var super hyggeligt og nogle virkelig smukke ting var til salg:

Billeder fra min fælles-stand med Guld & Grønne Skove.

Lidt af mit....

Der sad jeg så og arbejdede de dage :-)

Igen er det Tina fra Guld & Grønne Skove, der har lavet en fin opstilling af sine ting, iblandet mine garn-cones.

Jeg er vild med Tinas tilgang til blomster!

Og mere.....

....og mere.... 

Her binder Tina en buket til en kunde.

Der blev snakket og handlet, og jeg ved denne udstiller kommer igen i år :-)

Her er Karin, som er en af initiativtagerne bag Kunsthåndværkermarkedet.

Og lidt jule-smukt fra Annette Simonsen Staal

Og Raku - øv, jeg kan ikke huske hvad hun hedder.
Så altså, skulle du have lyst, så er det i salen på Rudolf Steiner Skolen i Skanderborg den 14-15. november 2015 - og jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...