torsdag den 1. oktober 2015

Farvel september - goddag oktober!

Sikke en måned. Den sidste 1½ uge, har jeg været alene med børnene - første gang siden 2012, Morten er væk så mange dage i træk. Det går fint. Jeg erkender blankt, at jeg er træt, og så svigter hukommelsen, men det går ok. Der har været mange aften-aktiviteter, så som forældremøde, konfirmationsmøde, skolefest, og 2 LC-møder, det har trukket mange ressourcer. Og så var vi en tur på Sjælland i weekenden, som var en dejlig tur, selvom de tiltrængte dovne morgener med snuen til kl. 11, ikke var muligt.
Men ift. børnene, er alt vel, og de har kun fået McD en gang (indtil videre).
Morten kommer formodentlig hjem på mandag aften sent, så har kan været væk i 15 dage.



Der er sket lidt på strikkefronten, selvom vejret har været dejligt for september. Kollagen her er fra Instagram, hvor du finder mig som @turilykke.

Oktober kommer til at byde på en Laneway, som ses begyndelsen af på det midterste billede. Og så nok lige lidt babystrik, da jeg overvejer at deltage i Krea-Marked igen i år på Steinar Skolen i Skanderborg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...