torsdag den 1. oktober 2015

Til Simon og Frederik, som vi ser alt for lidt.

Jeg har strikket disse to trøjer i Islandsk mønster, til Frederik og Simon. Det er et par af vores gode venners to poder. Gode venner, som vi ser alt for lidt, efter vi er flyttet til Jylland.




Garnet er Alpaca Vidal fra Hjertegarn. Opskriften er samme sted fra.
Den brune tog lige nøjagtig fra tirsdag eftermiddag til fredag aften, at strikke. Jeg har strikket 4 af dem nu, så mønsteret kan jeg i søvne. Hvor er de bare lækre! Og de bliver kun blødere i brug.

Nu er de pakket i det sædvanlige brune papir, og på vej til København.

I reaktion på en brugt trøje i samme model og garn, jeg har solgt til en pige i Ålborg,  er der så kommet en forespørgsel på en magen til, men til en voksen mand str. M/L. Den skal jeg lige regne lidt på, men det bliver vist en dyr omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...