søndag den 1. november 2015

Nu er det tid til varme trøjer!

Jeg er lidt vild med efterår. Farverne i naturen, de kolde morgener, ild i brændeovnen og simremad. Og strik! Masser af strik!

Endelig har jeg fået gang i den idé, jeg har puslet med længe. Jeg skulle bare lige ramme den rigtige kombination, så virkeligheden kunne matche mit ønske: En blød og let sweater, lidt fin og alligevel varm og rustik.

Så her er en lille kig - og snart kommer der flere:


Jeg skal lige have lagt sidste hånd på opskriften, og have strikket et par stykker mere i løbet af de næste 14 dage. Så er der noget at vise frem på Kunsthåndværkermarkedet.

Så hej igen, strikketøjet kalder!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...