fredag den 13. november 2015

Lidt bling på en regnvåd fredag.


Hvid som sne, med is-blå og grønne effektgarner. Billedet er taget før vask og montering, da jeg løb tør for følgetråden.
Selvom det er pladegarn, er den blød, og jeg kan selv have den på, med bare en undertrøje under. Jeg er ellers ikke vild med kradse-garn. I det hele taget, har jeg erfaret, at jeg tidligere var meget hurtig til at afvise pladegarnet fra mit garnlager. Netop fordi jeg ikke har noget strik der kradser.
Det islandske pladegarn har forandret sig, fra da jeg var barn i 70'erne. Dengang var fibrene meget kortere og så lugtede det rent ud sagt af vådt får, synes jeg. Da jeg for noget tid siden fik min mors lager, var det da også samme oplevelse.... Men det nye pladegarn, har fine lange fibre, virker meget mere blødt og dufter af uld - og det er jo lige noget for mig!

Nu vil jeg starte crockpot'en med en gang pulled pork, og så vil jeg gøre klar til i aften, hvor jeg skal pynte min bod til Kunsthåndværkermarked med en strejf af jul i weekenden.

God weekend, og tak fordi du kiggede ind! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...