onsdag den 18. november 2015

Vi tager en pause.

Meget kan man sige om den nye skolereform. Faktisk er jeg ganske positiv. Men en ting er helt sikker, det er nogle lange dage, vores børn har. Idag har Sannah fået lov til at pjække. Hun er ALTID frisk og generelt rigtig glad for at gå i skole. Hun har det godt i skolen, går i en god klasse og der er aldrig brok over at skulle op, eller afsted fra hende. Men idag er hun træt. Og så vurderer jeg, at hun godt må tage en pjækkedag. Om det så er det rigtige signal, det ved jeg ikke. Men, ærligt talt, så er jeg også lidt ligeglad - for hvis ikke vi forældre skal passe på hende, hvem skal så? Det er så en sove- og læsedag. Der er ikke ekstra hygge, eller shoppetur, der er afslapning. Der er heller ikke internet før efter 15, hvor hun ellers ville have været hjemme.
Jeg får også en pause, men på en lidt anden måde. Konfirmanden har lige oplyst at der er Spaghetti Gudstjeneste i aften, så den snupper vi. Jeg slipper for at lave aftensmad og Willads får et kryds. Sådan.

Nu skal jeg igang med dagen.... Hav en god onsdag!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...