torsdag den 12. november 2015

Mormor-strik :-)

Jeg er hårdt ramt, har hovedpine på 4. dag nu. Heldigvis er det lettet en del, så jeg nu føler jeg kan tænke klarere. Og det er også nødvendigt. I morgen skal der stilles op i salen på Steiner Skolen i Skanderborg. Der er ikke så meget at vise frem, som jeg havde håbet at nå. Heldigvis har jeg fået lokket min mor til at strikke lidt baby-ting, som hun har været her idag og aflevere. Nu har jeg monteret og vasket det, så nu fylder jeg igen hele spisebordet med alt mit "rod".

Se lige - til en barnevogn?

Sådan et par her, havde jeg på barnevognen for 13 år siden, da vores ældste var helt lille. Jeg har gemt dem, og synes stadig de er rigtig søde - 
Disse er helt nyproducerede af min 81-årige mor, og altså med på Kunsthåndværkermarked i denne weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...