søndag den 26. juli 2015

Endnu en strikke-regnvejrsdag....

Hvad sker der lige med den sommer? Hvorfor skal vi have så underligt vejr?

Nå, men ser jeg på den positive side, bliver der da produceret noget til barselsgaver, og til baby-kurven. Der er efterhånden lidt af hvert, og jeg nyder at strikke små projekter på række - det bliver jo virkelig til noget!

Idag er gået med montering. Det hedder det i fag-sprog, på almindelig dansk er det bare de sidste: sy sammen, hæfte ender, sy knapper i og vaske. Alt det jeg synes er lidt kedeligt, og som er lidt besværligt at gøre foran tv'et - jeg skal jo se på hvad jeg laver hele tiden.


Det er jo lige ved jeg ikke kan være her med min pc.... og ja, jeg har et ekstra tastatur, det andet mangler en mellemrumstaste...

Men nu tilbage til House og Cards --


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...