lørdag den 4. juli 2015

Farvel juni - goddag juli -

- og goddag sommer!

Juni bød ikke på så meget strik, men til gengæld en masse læsning. En solskinsdag i haven gav sorte fingre og brun ryg, og ny kant rundt om søen. Alt har blomstret lystigt, og jeg har svømmet flere kilometer længere, end jeg plejer. Her sidst på måneden, var der aftalt en sy-dag sammen med prinsessen, så hun kunne få en tiltrængt opgradering af sommer garderoben.


Jeg har endnu engang været nede at ligge med snot og feber, heraf billedet øverst til venstre...

Og så har vi nydt haven. Vi ender med at få den indrettet som vi synes den skal være. Ikke så meget vedligeholdelse, masser af frugter og bær - kartofler til husbehov og plads til pindsvin, kat og afslapning.
Pindsvinet havde vi besøg af i søndags. Mandag morgen var jeg så heldig at se en salamander i vores sø, så selvom vi har fjernet mange træer, og ikke har haft så mange haletudser i år, så er vores have stadig dyrevenlig. Og det er jeg vildt glad for.
På dumme dage, er det bare godt at sidde og kigge på græsset gror, vandet risler i søen og vores dovne kats bestræbelser på at lave ingenting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...