mandag den 20. juli 2015

Vest med perlemønster.

Så fiiin.....



Opskriften er fra Susie Haumanns bog All you knit is love, som er fuld af opskrifter på søde små ting, som ikke tager lang tid og opskrifterne er nemme at gå til og strikke efter, synes jeg.
Der er bestemt mere i den bog, der skal prøves af, inden den skal retur til biblioteket. 


Her strikket i ren uld, i størrelse 0-6 mdr. Knapperne havde jeg i gemmerne, fra da mine egne var små. De er lavet i cernit, så de kan gå med i vaskemaskinen på uldprogram.

Den er blevet en lille lækker sag, og med alle de babyer der er på vej i vennekredsen, så finder jeg nok en glad modtager :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...