tirsdag den 11. august 2015

Farvel juli - hov, er da lidt forsinket!!



Så er den absolut underligste juli måned, sådan vejr-mæssigt, slut. Og med månedskiftet kom det gode vejr heldigvis!
Jeg har nået en masse i juli, faktisk også mere end på billedet ovenfor.
Denne er nemlig også blevet færdig:


Den øverste er en brugt sag, som er kommet retur fra Conni, den har været Frederiks, indtil han blev for stor til den. Halsen havde jeg fået lavet lidt for snæver, så det er blevet rettet op, og så må vi se om der er nogen, der er interesseret i en brugt strikketrøje. Den er fin og lækker - men altså brugt af et barn.

Den forreste er med vrangen ud, og ligger lidt og griner af mig....Mere montering..... Nå, men jeg får det gjort idag (eller imorgen), og så er det bare en vask, så er den klar til brug. Godt jeg har en veninde, der lige har fået en lille dreng.

Jeg har sådan set også strikket disse:


Det er baby-huer i bomuld/uld, i den lækreste lækre kvalitet. Strikket i Viking Bjørk 90 % bomuld 10% merinould, som oveni købet kan gå i vaske maskinen. De er til salg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...