mandag den 17. august 2015

Det går godt :-)

Det gør det!

Og jeg nyder det.

Det er længe siden jeg har haft det så godt, som jeg har lige for tiden. Der sker noget, men ikke for meget - dvs. jeg når at få hvilet ud ind i mellem. Jeg fødes helt klart på oplevelser udenfor hjemmet, og det er dejligt der er ved at være mere overskud til den slags.

Så for nu ikke at komme til at kede mig, hopper jeg lige ud i det med samlede ben; jeg skal til at skrive en jobansøgning. God nok til et vikarjob, som højst sandsynligt ikke bliver ret mange timer, men alligevel! Det kræver mod. Meget mod!

Men, jeg har en deadline den 31/1 2016. Dér stopper udbetalingerne fra min TAE-forsikring, og så falder vores økonomi sammen, hvis jeg ikke bliver godkendt til Invalidepension. Og det har jeg det ret ambivalent med. Altså at skulle være invalidepensionist. Det føles så endeligt. Så er løbet ligesom kørt - ingen udsigt til normalt liv igen.....
På den anden side set, vil det give ro - ro på vores økonomi og på mig. Det vil give mig ro til at hele, og heldigvis må jeg godt arbejde lidt, uden at miste pensionen.

Men, hvem drømmer om at blive pensionist som 42-årig?

Nå, ja, nu er det det dersens ansøgnings-skrivning der skal prøves kræfter med, så sætter vi resten af bekymringerne på hold.... Hvis bare jeg ku'.

God mandag - tak, fordi du kiggede forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...