tirsdag den 1. september 2015

Pip pip, jeg strikker stadig ;-)




Færdigt arbejde. Og denne gang til mig selv. Den har ligget i UFO-kurven længe, men nu er den klar til brug. Opskrift fra Kreativ Strik nr. 1, 2013. Garnet er coast, købt på en cone hos Netgarn.dk på udsalg. Jeg er vild med farven, og skal nå at bruge den inden sommeren er helt ovre.


Sådan her lå den stadig i sidste uge, da jeg kom hjem fra Island. 

Næste UFO er fisket frem, og gode intentioner er godt, men jeg har altså også lige en ny tunika på rundpinden, jeg fik lige lyst til at strikke en til af dem med mønster.... Ups. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...