onsdag den 16. september 2015

Hvad fanden skal jeg gøre ved mig selv?

I forrige uge, skrev jeg frisk og frejdigt herinde, at nu skulle jeg ud at finde job! Det er jeg nu igang med, men hold da op hvor er det svært at sælge mig selv. Især når jeg nu ikke helt ved hvor mine grænser er. Så bliver det nemt ukonkret. Og jeg er lidt bange for situationen. Pis.

Men, faktum er:

Mine udbetalinger fra Tab Af Erhvervsevne-forsikringen slutter pr. 31/1 2016. Hvis ikke der kommer en anden indtægt til den tid, er vi alvorligt på den.

Hvis jeg nu får et job, og kører ned på det, fordi jeg reelt ikke ved, hvordan jeg står, så er vi også på den. Jeg har både læge, psykiater og terapeutens ord på, at jeg ikke skal gå ned med stress igen. Hvis jeg gør det, kommer jeg helt sikkert ikke tilbage. Det gør jeg måske nu.

Så jeg føler mig magtesløs og klemt. Og mangler i den grad en, der kan hjælpe mig med at finde ud af mine rettigheder.

Det værste ved det hele er, at jeg bliver træt bare ved tanken om det. For jeg er bange for, at jeg nu skal ud i endnu en kamp - denne gang er modstanderen igen min sygdom, men også igen systemet - en kamp, som jeg er usikker på om jeg overhovedet kan "overleve".

Så jeg er bekymret. Mavepine-bekymret. Tør-slet-ikke-tænke-på-det-bekymret.

Hvad fanden skal jeg gøre ved mig selv?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...