onsdag den 6. maj 2015

Kom maj, du søde....

Jeg strikker igen - igen er der poppet en idé op i mit hoved, som lige skal prøves af:


Forårs farverne har for alvor fået overtaget her. I søndags klippede jeg et par nye sommerkjoler i røde farver, og en af dem, er denne nye idé beregnet for. Og heldigt er det, at jeg kom til at lave et lille impulskøb af det koral-farvede bomuldsgarn i brugsen, for noget tid siden.


Med rod, morgenhår, sjovt ansigt - men kig nu på ærmet, det er det, det drejer sig om :-)

I skrivende stund, er der også rigtigt strikke-vejr: Det buldrer og brager, skyer dæmper lyset her i stuen, som lyn så lyser op i glimt. Det er et fantastisk flot tordenvejr. Æbletræet ser helt forskrækket ud, i det voldsomme vejr. Og dråberne springer i søen - det er vildt og flot!



Så kan det også lige ses, hvor jeg nåede til igår, før batteriet på plæneklipperen løb tør....

Velkommen til maj, og dig, her hos mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...