onsdag den 27. maj 2015

Badenymfe er jeg ikke.

Vi har tilbragt Pinsen i sommerhuset. Det suste godt i naboens flag alle dagene, så jeg slap for den lovede tur i vesterhavet. 



Og heldigvis, havde stedet samme magiske virkning som altid på os. At falde i søvn til lyden af vesterhavets bølger der slår mod stranden, og vågne til samme lyd og fuglekvidder, er bare så sundt.
Alle har sovet godt og længe. Ugen op til var hård - travl for familien, og dum for mig.


Ja, det regnede også lidt. Men, selv vores egenrådige kat, synes at blive i en helt speciel stemning deroppe.

Nu er hverdagen tilbage, velkommen - med resterne af roen fra weekenden i kroppen.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...