tirsdag den 25. november 2014

Strik - strik - strik

Jeg er igang med en bestilling igen. Heldigvis er jeg blevet god til, kun at sige ja, når jeg har lyst til at strikke noget! Denne gang er det til min mor. Hun har købt et Hanne Falkenberg Kit, det er super flot! Heldigvis kan jeg nøjes med at ændre lidt på ærmelængden, resten af målene passer vores lille Mormor. Hun er 150cm høj, og så kan armene jo naturligvis heller ikke være voldsomt lange :-)

Sådan ser den ud -
Jeg er lige gået igang her:

Sjov teknik, som nok bliver lidt kedelig i længden. Fede farver!

Det er ene retstrik og det hele strikkes, mere eller mindre, ud i et. Bliver jeg færdig inden jul??

- strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke - strikke -

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...