fredag den 14. november 2014

Se min kjole....

En vinterkjole er vist på sin plads nu. Jeg øver og øver og øver mig, og der er ikke så mange kjoler, som bliver til natkjoler længere. I alt flad ikke utilsigtet. Men når jeg så engang imellem ser "Klar, Parat, Sy" på TV2 Fri, så kan jeg godt se, der dælme er lang vej til deres håndværksmæssige formåen. Heldigvis behøver jeg ikke vise bagsiden af mit sy-arbejde frem ;-)

Ny kjole til mig, in the making.

Ganske godt tilfreds. Skal der mon lidt pynt på?
Den blev sort, igen igen. Det kan jeg bare bedst lide. Jeg har lavet orange stikninger rundt i halsen og ved ærmerne, med tanken om at pynte den lidt, men er helt blank på hvad jeg skal pynte med. Så indtil videre, ser den sådan her ud. Og den passer til mine buler, er blød og lækker - den bliver jeg rigtig glad for!

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...