torsdag den 20. november 2014

Drille-stof....

Huha, jeg har været udfordret! Jeg havde sat mig for, at ville sy en kjole til mig selv i mørkeblå velour, med grøn tittekant. Den tittekant var en drille-model, og jeg har fået endnu dybere respekt for alle de dygtige derude, der kan styre det skidt....
Det endte med at jeg måtte klippe lidt om i kjolen, og tittekanterne er i alt fald ikke kommet på.


Resultatet af en del sved på panden, og meget brug af opsprætteren.
Med andre ord, blev kjolen slet ikke som jeg havde tænkt mig - men den er ok. Den er pæn nok til, jeg har sat mit mærke på, men.... Den kan ikke undgå at minde mig om min fiasko, så favorit bliver den aldrig.


Næste gang sørger jeg for at have en livline i nærheden, og en lynlåsfod, og alle de andre triks, jeg efterfølgende har fundet frem til. Aldrig mere skal jeg sprætte så meget op i velour!

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...