søndag den 28. februar 2016

Cobblestone sweater i tweedgarn

Denne blev færdig, og røg nærmest i skammekrogen med det samme.



Den krymbede 2 størrelser i vask. Pis-garn.

Nu ligger den og griner af mig, og jeg kan faktisk høre den, selvom min store søn forbarmede sig over mig, og lagde den ind i sit skab. Den var beregnet til Morten. Men, som det ses, passer den ginen perfekt....

Den er blød, og modellen er som ventet - farven er lidt mere fimset, end jeg normalt bryder mig om, men købestop er købestop, og der stod en hel cone af den på hylden.

Nu kan den så ligge dér, indtil jeg måske selv en dag får lyst til at tage den på - eller jeg klipper den op og syr den om til en sofapude.

Her er den efter første vask, hvor jeg prøvede at spænde den op, til den rigtige størrelse:


Og her up close, for mønsteret er faktisk ret fedt og opskriften god og velskrevet...


Man kan ikke være lige heldig hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...