lørdag den 27. februar 2016

Mere lager-strik..

Når jeg har det skidt, så strikker jeg. Og den seneste periode, har jeg strikket rigtig meget.
Nu har jeg det bedre, og så kan jeg skrive lidt, hvilket også er godt for hjernen.

Jeg har lavet denne lille sag:


Der er Kría, fra bogen Islandsk Strik. Den er så fin. Strikket i en tråd pladgarn, og klargjort til lynlås, i størrelse 1 år. Og så kan man jo sige, at det er godt der er et stykke tid, til den kan passe, eftersom montering af lynlås ikke er en af mine favoritter. Jeg kan bare rigtig godt li' der er lynlås i strik.

Den er tænkt til en lille pige, som måske ser sit første lys i disse dage? Hendes mor svarer ikke på sms'er, og det ligner hende ikke - så måske er der en fødsel igang?

Jeg glæder mig til at se den lille, uanset om det er nu, eller ej!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...