fredag den 24. april 2015

Solskin og blå anemoner.

Det skal nydes, når det er der! Altså det gode vejr.



Det har vi så. Bailey (katten) på lidt mere afslappet vis, end jeg...
Haven er ved at være forårsklar - dvs. klar til de projekter, som ikke blev færdige sidste år. Vi bor i et område, hvor jorden er som beton, så snart det ikke har regnet nogle dage. Alligevel vokser ukrudtet fint. I onsdags, hvor der var sommer, gik jeg ude i solen hele dagen. Sådan er det godt at være hjemmegående. Jeg må så desværre konstatere, at en hel dags aktivitet i haven, selvom det er meget berigende, også giver en regning i form af totalt energiunderskud torsdag. Men, det er jo derfor jeg er hjemme, og så må man jo tage en date med hovedpuden. Og heller ikke dér, er jeg alene - Bailey er meget loyal :-)

Og nu er vi så klar til næste dag med sommer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...