onsdag den 29. april 2015

En skøn plet på Fyn.

Jeg har været et sted, jeg aldrig før har besøgt. Nemlig Bøjden på Fyn.

En god veninde holdt pigefødselsdag i de mest skønne omgivelser, på Bøjden Cottage B&B.

Hold nu op, vi blev forkælede!

Mieke, som er Hollænder, købte stedet for år tilbage, da det var en gammel nedlagt landejendom. Hun har restaureret huset med nænsom hånd og sans for detaljen, og resultatet er virkelig blevet en perle.

Her er mine få billeder:

Haven, hvortil der er udsigt fra værelserne. Her så jeg et fasanpar, tidligt om morgenen.

Fyns Hav i baggrunden, har står jeg i gården. Der er et stort fuglereservat til højre....

Det oprindelige stuehus, som nu er omdannet til 3 lækre dobbeltværelser med bad.

Den gamle stald, som er omdannet til køkken, spisesal og privatbeboelse.

Min udsigt fra hovedpuden, og et rigtigt godt billede af stilen på værelserne. Kartell bord, Badekar med sphinx-fødder og derfra udsigt til terasse og have.
Stedet har min varmeste anbefaling. Det er langt ude på landet, der ro, natur, vand, heste, marker og en hjertevarm gæstfrihed, som jeg sjældent før har oplevet det!

Se evt. flere billeder på www.bojdencottage.com -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...