onsdag den 29. april 2015

Jeg skal da også ha' en.... jeg prøver igen!

Høstjakken - endnu en gang.

Den første snød jeg mig selv for, den blev solgt. Så nu er jeg igang med en til. Denne gang i denne farve:


Igen i to tråde uld og en tråd fnuller-garn.


Og den blev også færdig -


Den passer bare heller ikke..... Er blevet enig med mig selv om, at det er designet der ikke passer til mig, og ikke mig der ikke passer jakken! Jeg gider nok ikke lige strikke en til foreløbig. Men flot er den!!

Det var også enden på et farvetema, som jeg sådan helt ubevidst har haft her i april '15.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...