mandag den 29. september 2014

Nød lærer nøgen kvinde at spinde.

Jeg har erkendt, at jeg aldrig kommer til at synes det er sjovt at købe tøj. Og da slet ikke hvis jeg skal have noget nyt, til en fest eller lignende. Og så har jeg erkendt at jeg er en kjolepige - og det er muligvis af nød, da maven bare ikke egner sig til cowboybukser, med den form den har lige nu.

Derfor har jeg sat mig for, at jeg skal kunne sy til mig selv.

Så jeg har symaskinen fremme, sådan en gang eller to om ugen, og bliver heldigvis bedre til det. Jeg glæder mig over at åbne skabet og se at der bliver flere og flere kjoler og bluser med mit mærke i. Det er fedt at se at det går fremad - så er der noget der virker!!





Kjolen på billedet til højre, syede jeg til min 40 års fødselsdagsfest i august. Første forsøg med en kjole, der ikke kun skulle være til hverdagsbrug, og samtidig et stort skridt ud af min "sorte" garderobe - den beslutning er nemlig kommet til at fylde en del i min bevisthed.
Billedet til venstre er et lille kig ind i mit skab - som absolut ikke er sort længere!

Dog har jeg også syet min egen version af "den lille sorte", da vi snart skal til en 40 års fødselsdagsfest, hvor den bestemt er dresscode :-)

God solskins-efterårs-mandag fra Strikkeren, der nu også behersker andre stoffer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...