fredag den 10. oktober 2014

For H......

..... jeg HADER at være syg.

Først lagde jeg mig med en madforgiftning - dvs. man ligger jo ikke stille længe af gangen, når maven kramper sig sammen om indholdet....
Endelig er der ro på maven, så kom snot og feber! Selv-melidenheden har virkelig været på højt niveau.
Og værst er det, at jeg slet ikke kan tænke til at strikke eller sy eller noget, med snot i hele kraniet.

Idag har jeg bestilt godt vejr og frisk krop, nu er det nemlig efterårsferie! Ungerne har overstået motionsdagen i skolen i både regn og sol, så nu er det bare med at få slappet af - 9 dage uden vækkeur, vi glæder os!

God efterårsferie til dig fra Snotteren....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...