torsdag den 17. maj 2018

Min Laneway


Det er min Laneway. Den vil aldrig være helt som i opskriften, fordi jeg er nødt til at ændre formen så den passer til min form, som tydeligvis ikke er helt standard 😃😃



Jeg har strikket min Laneway i sort merinould fra Garnudsalg.dk - noget jeg havde liggende fra engang jeg var faldet over et godt tilbud.
Den gule er en Alegria fra Manos del Uruguay, håndfarvet luksus fra et cooperativ i Uruguay, som jeg er totalt vild med. Jeg kommer til at nævne det igen og igen - vi har fået det i Netgarn, hvor jeg arbejder, hvor heldig kan man være?



Den lille detalje med lommen er rigtig fed. Jeg har nok lavet min lomme lige lille nok, men den er jo også mest til pynt!


Jeg er SÅ tilfreds og den har været på flere gang i løbet af vinteren...

Opskriften finder du her.
Link til min Ravelry-profil finder du her.
Netgarns udvalg af Alegria fra Manos del Uruguay finder du her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...