fredag den 18. maj 2018

Exploration Station no. 2 -

Igen og igen...... Og.....

Det er simpelthen sjovt at strikke Exploration Station af Stephen West. 
Her er min 2. version. Den er strikket i det dyreste garn, jeg nogensinde har købt! 
Og så er det ikke engang blevet så fedt, som jeg havde forventet.



Garnet er Madelinetosh, som oprindeligt er fra Texas. Jeg købte det i Hamborg i december, og fik det i julegave - det er vist også første gang det er sket...


Sjalet er lækkert og blødt, men lidt for tykt til min smag.
Jeg havde forestillet mig, at jeg skulle bruge det til halstørklæde, men jeg synes det bliver for voldsomt.
Farverne er fantastiske hver for sig, men jeg synes ikke rigtigt de kommer til deres ret her....

Så altså, luksusgarn ja - men det garanterer ikke succes. Øv.

Opskrift på sjalet findes her på både engelsk og dansk. Du kan også kontakte os i Netgarn.dk, vi er forhandlere af opskriften på dansk via Ravelry.com.
Eller, du kan købe bogen med opskriften i her.

Garnet kan du se mere om her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...