fredag den 20. oktober 2017

Exploration Station af Stephen West


For pokker, det er blevet flot og lækkert!

Sikke en fest at strikke, jeg kan godt forstå det er blevet så populært! Jeg er allerede igang med at planlægge det næste.





Min Exploration Station er hovedsagelig strikket i garn fra lageret. Den grå-brune er Manos del Uruguay, garn som jeg er vild med kvalitet og lækkerfaktor, noget jeg har købt privat på fb engang. Den multifarvede er Arwetta, som egentlig er strømpegarn, men farverne er fede og lølængden passer - og så er det bare den lækre version af strømpegarn. Det ahr jeg købt i Terapi Hobby i Hasselager. Den klare orange er Yaku Lammeuld fra CaMaRose, købt hos Netgarn.dk.
Opskriften har jeg købt på Ravelry.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...