tirsdag den 5. september 2017

Garnomeras Durkslag




Sidste nyt fra mine pinde, er dette florlette og mega flotte sjal. Det tog ikke lang tid at strikke, og det var en fornøjelse igen at arbejde med luksusgarn fra Manos del Uruguay - jeg bliver helt forfalden.



  Jeg har fundet opskriften på Ravelry, men har lavet nogle ændringer i den, da den ikke helt passede til mit garn, og så må jeg jo tilpasse.



Det er så let og tyndt, at det sagtens kan bruges som halstørklæde under jakken til vinter, men også kan bruges som et sjal over jakken her i efteråret. 



Mere om opskrift, mine ændringer og pinde her og garnet her

Hav en god tirsdag, tak fordi du kiggede ind :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...