fredag den 4. marts 2016

Baby på vej?

Ja, altså ikke her!

Men en veninde, har en lille pige på vej, eta denne eller næste uge :-)

Og jeg har strikket mere til gavekurven, så der er lidt at vælge mellem for moderen.

Hvis du mangler en gave, så klik på "Gavekurven" i links'ne ude til højre, så kommer alle indlæg med ting du kan finde deri.
Der er ikke priser på, men jeg er absolut til at handle med, og man må også gerne ønske sig :-)

Men her er den lille sag til den lille vi venter på:






Det er endnu en Vera Cardigang fra Krittewitt, denne gang i bomuld og str. 3-6 mdr.
Knapperne er fra Tiger.
Farven driller lidt på cameraet, den er mere bordeux end lilla, men sådan kan lyset jo spille ind.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...