mandag den 30. maj 2016

Babystrik.....

Lækkermåsen her hedder Astrid og jeg er ret vild med hende. Jeg er strikket blusen hun har på. Hvis du følger mig på Facebook eller Instagram, kan du nok spotte at det er en VeraCardigan, og den er jeg også ret vild med. Jeg er efterhånden strikket nogle stykker af den :-)
Den unge dame er ca. 3 medr. gammel, så det er såmænd også snart tid til en ny.






Nåeja, så er der jo også lige ham her: Han hedder Vilfred, og er da også bare sød i en VeraCardigan :-)


Og så er der en Clover Earflap Hat på Lækkermåsen Astrid igen. Den passer fint nu, men er jo nok for lille, når sådan en kan komme i brug igen til efteråret. Så er det godt der er flere af dem.


Slut med praleriet, det er små projekter, men babyer er bare dejlige....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...