onsdag den 27. januar 2016

#Nytårsforsætstrik10 del 2.

Garn-købestoppet opretholdes, og der skal bruges fra lageret. Det er blevet til sådan en lille en her, til Gavekurven. Det med gavekurven vender jeg lige tilbage til senere.

Først skal du se denne:

Fine knapper fra Tiger - øv, jeg skulle have købt flere af dem :-)

Smilla's Kjole af Susie Haumann. Her ryggen.

Og nu har jeg så stort et garnlager der skal bruges af, og lige nu også en del bekendte som får babyer. Så jeg strikker babytøj. Det er også ret sjovt - men hold op hvor er der meget montering!!

Noget af det, er egentlig også bare "for sjov"-strik. Og dejligt i tråd med #Nytårsforsætstrik10 på Instagram. Der kan du i øvrigt finde mig under @turilykke




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...