fredag den 29. januar 2016

McDreamy - endnu en af de små....

Åh, det er hyggeligt at strikke i helt små størrelser. Jeg kigger på min 13-årige, og kan godt længes lidt til da han var så lille. Men, jeg vil ikke bytte - han er skøn, som han er!


Denne model hedder McDreamy og er fra Drops (Garnstudios gratisopskrifter) Jeg har strikket den i ren uld fra lageret, som er blødt og varmt, klar til vores underlige vintervejr.


Træknapperne kommer fra min knappe-æske, som min yngste har lavet til mig.

Nu er der en mere i Gavekurven, klar til en baby. Sig til, hvis du er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...