onsdag den 9. december 2015

Hemlig'strik.

December er dejlig. Ikke kun fordi der er jul, men også fordi jeg har fødselsdag. Det havde jeg i sidste uge. Og jeg fik en ny telefon i fødselsdagsgave. Og det betyder snart bedre billeder på bloggen!

Jeg har strikket på en sjal i nogle dage nu, idag er det blevet færdigt. Nu skal det fugtes og spændes op, og så er det klar til at komme afsted til en forhåbentlig glad gave-giver.



Dette er et Liina Shawl, opskriften er fundet gratis på Ravelry. Jeg har strikket det i en flødeskumsfarvet blød blød mohair-uld-blanding fra Garnudsalg.dk. Det er ultra let, vejer kun 101 gram

Nu håber jeg det bliver en gave, der vækker glæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...