mandag den 4. november 2013

Det regner og det rusker....

De sidste æbler er plukket, krukkerne er klar til vinteren og jeg har masser af projekter igang - 

Først er ponchoen til Christina gået lidt i stå.... 



Den er blevet for stor til at have med i bilen, så turen til Berlin her i ugen gik med et andet projekt, som drillede så meget jeg ikke er nået ret langt.... Men en lille snas kan jeg da vise:



Og så er min husbond blevet 40 år! Vi fejrede ham i Berlin - fantastisk by, det er ikke sidste gang vi besøger den. Sidst han var lokket med på garnkig, forelskede han sig i en trøje af Annette Danielsen.... garnet blev købt, og jeg er gået igang: 


Det er endnu et stort projekt, men det bliver SÅ fed!



Der bliver stadig strikket strømper, og også solgt lidt. Tjek "Håndstrik til Salg", og se når der kommer nyt - 

Om ikke så mange dage skal jeg starte på nyt job hos Tina, som har TB Support. Jeg er nu oppe på at kunne arbejde 12 timer om ugen, jeg skal hovedsageligt lave regnskaber og bogføring, og jeg glæder mig!

Sidst, men ikke mindst: 
Mandag starter jeg som frivillig underviser i en gruppe håndarbejdsinteresserede i Skanderborg Kommune. Alle deltager på frivillig basis, gruppen er startet af Jytte, som er uddannet indenfor tekstil og håndarbejde. Jeg skal selvfølgelig undervise i at strikke :-)
Princippet for gruppen er, at alt er gratis og frivilligt. Så kender du nogle som har lyst til at donere garnrester, strikkepinde, stofrester eller måske bare en skilling vi kan købe materialer for, tager vi imod med kyshånd :-)

Og så har jeg fået et billede af Nicolai, som har TuriStrik på - både hue og trøje kommer fra mine pinde.

Hvor er han dog lækker!! Hans mor siger det er det bedste tøj at putte i barnevognen i, det er jeg selvfølgelig rigtig glad for at høre. Huen er strikket i en blanding af uld og bomuld, så den ikke kradser, men samtidig har uldens isolerende og fugt-transporterende effekt.

Tak fordi du kiggede ind - du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har noget på hjerte.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...