torsdag den 3. oktober 2013

Som tiden dog kan flyve....

Mayas bukser


Ja der sker lidt. Men jeg er alt for optaget af alt muligt andet. Bukserne her er bestillingsarbejde til Astrids lille Maya. De er strikket i det lækreste babymerino fra Garnstudio, som er på tilbud for tiden. Opskriften er med ekstra plads til blenumsen og blød rib om maven. Jeg tror de bliver et hit.
Det var en blandet fornøjelse at strikke dem. Det er altid sjovt at prøve noget nyt, men hvor er det dog længe siden jeg har strikket på pinde no. 2, og så strømpepinde!! Det færdige resultat ligger til tørre på stativet, der er desværre for mørkt til at tage billeder i skrivende stund.

Ret & Vrang i Skanderborg.

Facebook er fantastisk! Jeg må lige fortælle at jeg er kommet i kontakt med en kvinde, der er ramt af samme håndarbejdsvirus som jeg er. Hun er igang med at starte en strikke/sy gruppe i Skanderborg, hvor alt er på frivillig basis, og målgruppen er socialt udsatte - dvs. mennesker med lidt eller ingen fast tilknytning til arbejdsmarkedet. Jeg har meldt mig på banen til at lære fra mig omkring strik.... Spændende, spændende!

Hue tid....

Og så er jeg igang med at kigge på opskrifter til huer. En Mary-hue med pompon er på vej, og en anden superflot hue fra Annette Danielsen i patentstrik er også undervejs. 

Hvornår skal jeg egentlig passe mit arbejde???

Ja, hmmmm.....

God weekend derude, når I kommer dertil!

1 kommentar:

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...