lørdag den 30. april 2016


Beklager billedkvaliteten. Billedet er taget lige inden sengetid...

Jeg lovede mig selv sidste år, at det skulle være slut med julegaveproduktion i sene nattetimer i december. Så nu er jeg gået igang. Og så håber jeg sørme, at alle jeg er på gave med i år, ikke kigger med her, eller bare får et hurtigt lille hukommelsessvigt...
Det skal blive til tre vise mænd, designet af Tina Vejlø Andersen.
Jeg tænker der bliver nogle i forskellige farver - så mange som jeg nu gider strikke - og så kan jeg jo sætte dem sammen og forære dem væk, efter lyst og farvepræferencer hos modtageren :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...