tirsdag den 1. april 2014

Om andet end strik.

En  gang i mellem skal jeg udfordre mig selv. Det ender nogle gange i den der overraskende fornemmelse af, at det var nemmere end jeg havde forventet. 
Andre gange giver jeg s'gu bare op. 
Nu har jeg sat mig for, at jeg skal lære at sy. Jeg har allieret mig med et par kloge damer, Pia og Dorthe, som har lært mig at tråde min symaskine.

Der er billeder under "made by Turi"...


Strikketøjet har ligget lidt stille. Men jeg har fundet en UFO, som ligger ved siden af min sædvanlige plads og igen bare venter på at blive gjort færdig.




Så hermed er bloggen udviddet til også at omhandle andet fra min hånd, end strik!

God dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...