torsdag den 13. marts 2014

"Er i haven"....

.....burde der vist stå her.

Solen er kommet, pollensæsonen er i bogstaveligste forstand skudt igang, men det er dejligt med lidt varme!
Se bare her, når mor nyser for meget, kan Sannah da lige klare de planter! 

Brillerne var beskyttelse med savsmuld fra motorsaven - hendes far lavede mande-arbejde....

Agnes: 

Og så har jeg fået billeder af den lille smuksak her:

Det er Agnes, som min veninde blev mor til i februar. Denne lille vest er selvfølgelig TuriStrik.

Jeg vender tilbage, når der er noget at vise frem - 

De bedste solskinshilsner fra Turi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...