tirsdag den 27. august 2013

Sommeren er slut (næsten) -

Strikkeprojektet med grantræet til Conni går støt fremad, selvom jeg ind imellem ikke får lavet så meget. Idag er første regnvejrs-søndag i meget lang tid, juhuuu, strikkevejr!! Så der er gang i pindende, lommeregneren og centimetermålet - der skal regnes løbende.... Der skal jo både være plads til skuldre og bryster i sådan en poncho :-)


Men der er da kommet nogle centimeter på siden sidst:



  


Testblusen er færdig.....

og sendt til Maja til hendes Nikolaj - jeg venter spændt på billeder.
Opskriften hedder 'Alba & Albert' og kan købes på Ravelry.com inden længe.

Se evt. Alis blog, for de fine opskrifter hun sidder og laver:
enbogormsstrikkerier.blogspot.dk





Som tak for hjælpen sendte Alis to sæt maskemarkører, hun har selv lavet dem, tak siger jeg! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...