mandag den 29. april 2013

Isagers Grantræ-poncho i voksen-model

 

Se den lille prinsesse her.... Sådan en er jeg gået igang med i voksenmodel, med nogle enkelte ændringer. De første grantræer er strikket, se her:



Det er nogle dage siden billedet er taget, jeg er ved at nå den sidste af de 21 stk der skal være af denne.... Næste omgang er sjovere, der er flere farver. Garnet er opskriftens originale fra Isager, så det er en lækker kvalitet. Hvis vejret fortsætter som det er nu, når jeg vist et godt stykke.
Haven kalder når solen skinner :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...