mandag den 24. april 2017

Miinga.dk garnbutik og praktikplads

Miinga.dk




Jeg er så heldig at være kommet i praktik, i forbindelse med afklaring til fleksjob hos Miinga.dk

Det er som at være barn i en slikbutik! 🙌

Der er godt nok meget at lære, men det er garn, garn og strik det hele - og kan det blive bedre?
Det tror jeg ikke.

Resultatet af min første opgave, ligger nu her: Babyshorts og t-shirt i Hjertegarns Blend Bamboo

Og jeg har hæftet + garn med hjem til en lille kjole, som også kommer på i løbet af ugen :-)



Det er en ganske fornuftig deal, der er 7 søde opskrifter i hæftet, og gode forslag til garn-alternativer, så de kan tilpasses vinter og sommer. 

Wuhuu, det er fedt at glæde sig til at skulle på arbejde!!

😃

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive til mig :-)

Fingenser til Sannah

Sannah har længe ønsket sig en Bølgegenser eller en Høstgenser (Fingenser fra Anett Opheim). Begge dele har jeg tøvet lidt med, for jeg st...